HTML

Melyik az a film, zene, stb...?

Címkék

2015.03.01. 19:25 Rolph

Megoldás az Űrlény és ember barátságáról szóló cikkre.

Címkék: film sci-fi megoldás űrlény

A cikk Néhány dolog nem úgy volt, ahogy emlékeztem. De végül is sikerült meglelnem.
Véletlen majdnem hogy. Google-n kerestem alien szóval, s ott találtam egy képen több filmből képeket a lényekről, amin rajta volt ez a barna szerzett. Aztán már nem is tudom pontosan, talán a következő módon rákerestem, hogy alien movie aztán a képeknél a részletes kereséssel a színnél kiválasztottam a barna színt. S kidobta. Utánna néztem a kép alapján melyik film s megtaláltam.
A film címe: Enemy mine, magyar címe: Kedves Ellenségem

Egy híres színész játszik benne Dennis Quaid (aki szerepel a további jó filmekben, pl.: Sárkányszív, Frequency, Pandorum, Életem a szörf, a Főnix útja)

Egy videó a filmről:


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://melyikaza.blog.hu/api/trackback/id/tr1007231601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása